Výberové konanie na pracovné miesto hlavný účtovník - ekonóm obce Slopná
Obec Slopná vyhlasuje výberové konanie na miesto hlavný účtovník - ekonóm obce
Miesto práce: Obecný úrad Slopná
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Termín nástupu: 01.02.2024 (prípadne dohodou)
Mzdové podmienky
Podľa zákona č. 553/2003 Z. z o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme. V prípade priznanej dlhšej praxe uchádzača, bude výška mzdového ohodnotenia vyššia a to podľa uvedenej základnej stupnice platových taríf. Okrem toho môže byť zamestnancovi podľa kvality odvedenej práce priznaný aj osobný príplatok, resp. mimoriadna odmena.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
∙ zabezpečenie vedenia podvojného účtovníctva v súlade s platnou legislatívou v programe URBIS
∙ vypracovanie v spolupráci s organizáciami obce návrhu viacročného rozpočtu obce na nasledujúce tri roky v členení na bežný rozpočet, kapitálový rozpočet a finančné operácie,
∙ priebežné sledovanie plnenia rozpočtu, vypracovanie návrhu rozpočtových opatrení, dodržiavanie rozpočtových pravidiel,
∙ zabezpečenie agendy dotácií z rozpočtu obce - príprava zmlúv o poskytovaní dotácií z rozpočtu obce a kontrola ich čerpania, zabezpečenie ich zúčtovania,
∙ spracovanie štvrťročnej a ročnej účtovnej závierky obce a konsolidovanej účtovnej závierky a ich predkladanie do centrálneho IS Ministerstva financií SR,
∙ zostavovanie poznámok, formulára vzájomných vzťahov, vypracovanie záverečného účtu obce,
∙ zabezpečenie včasného poskytovania prostriedkov štátneho rozpočtu na činnosť Základnej školy a kontroluje ich využitie,
∙ finančné zúčtovanie príspevkov a dotácií preneseného výkonu štátnej správy zo štátneho rozpočtu,
∙ evidencia došlých faktúr, preskúmava ich vecnú správnosť a vykonáva opatrenia na ich včasnú úhradu a zabezpečuje povinné zverejňovanie faktúr na webovom sídle obce,
∙ evidencia odberateľských faktúr, preskúmava ich vecnú správnosť a sleduje ich úhradu,
∙ účtovanie pokladničných dokladov,
∙ vystavovanie objednávok,
∙ vedenie, evidencia a účtovanie majetku obce,
∙ sledovanie pohybu majetku, zaradenie, pridelenie inventárneho čísla, vyradenie majetku z evidencie, odpisovanie majetku,
∙ mzdy – účtovanie predpisov miezd, úhrad,
∙ vypracovávanie a evidovanie interných dokladov,
∙ komunikácia s audítorom, príprava podkladov pre overenie ÚZ audítorom,
∙ vypracovanie daňového priznania,
∙ zabezpečovanie bezhotovostných platieb prostredníctvom Internet - bankingu, kontrola bankových výpisov,
∙ na úseku volieb výkon finančného vyúčtovania volieb,
∙ spracovanie štatistických a iných výkazov na základe zákona a požiadaviek štátnych orgánov a organizácii,
∙ predmetné zúčtovania – cestná doprava, stavebný poriadok, životné prostredie,
∙ monitorovací systém energetickej efektívnosti,
∙ vykonávanie kontroly úhrad záväzkov obce,
∙ zabezpečenie evidencie a vymáhanie pohľadávok obce,
∙ pripravovanie podkladov na vykonávanie inventarizácie,
∙ spracovanie a predkladanie daňového priznania k dani z príjmu právnických osôb za obec,
∙ spracovanie konsolidovanej výročnej správy obce,
∙ plní povinnosti zriaďovateľa v komunikácii s Krajským školským úradom v Trenčíne,
∙ vypracovanie návrhov dodatkov k VZN, ktorých obsahom sú poplatky v školách a v školských zariadeniach
∙ zúčastňuje sa na školení organizovaných pre samosprávu v oblasti vyplývajúcej z jej pracovnej náplne,
∙ plnenie ďalších úloh podľa potrieb obce a zadania nadriadeného
Informácie o výberovom konaní
Na pracovný pohovor budú pozvaní uchádzači, ktorí zodpovedajú uvedeným požiadavkám
Termín predloženia prihlášok do výberového konania: 31.1. 2024
Požiadavky na zamestnanca:
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou, vysokoškolské I. stupňa, vysokoškolské II. stupňa,
Vzdelanie v odbore
ekonomické vzdelanie
Ostatné znalosti
Microsoft Office - pokročilý
Počet rokov praxe
minimálne 2 roky vo verejnej správe
Adresa
Obecný úrad, Slopná 159, 018 21 Dolný Lieskov
Kontakt
Kontaktná osoba: Mgr. Martina Michálková
Tel.: 0904 876 343
E-mail: martina.michalkova@slopna.sk